Zarządzanie contact center przez przeglądarkę www. Śledzenie na bieżąco postępu. Szybka pomoc supervisora – podsłuch, przejęcie, cichy szept lub zatrzymanie kampanii.
Desktopowa aplikacja CC dla konsultanta. Skrypt ze scenariuszami i pomocą kontekstową – tekst lub lektor. Panel szybkich kroków. Planner połączeń. Notatki konsultanta.
Wydzwanianie w oparciu o szacunki prawdopodobieństwa z 250 mln zdarzeń telekomunikacyjnych z ostatnich 3 mcy . Wykorzystanie algorytmów sztucznej inteligencji (AI).
Prezentacja danych klienta i historii kontaktu. Skrypt ze scenariuszami i odmianą imienia i nazwiska. Panel szybkich kroków. Prywatne notatki konsultanta.
Prowadzenie obustronnej komunikacji z 1 miejsca przez: SMS, SMS chat, MMS, głos (VMS i rozmowa z konsultantem), email i videochat. Wspólna baza kontaktów CRM.
Łączenie i uzależnianie od siebie kanałów komunikacji dla inbound i outbound. Ten sam numer telefonu dla komunikacji przez SMS i połączenia głosowe. Kampanie wielokanałowe.
Ankietowanie przez SMS, rozmowę telefoniczną, IVR z opcją przełączenia do konsultanta i nagrania odpowiedzi. Kreator atrakcyjnych graficznie ankiet online.
Rozliczanie za system online w abonamencie. Tide Software odpowiada za utrzymanie serwerów, rozwój i wgrywanie aktualizacji. Wsparcie 24/7 w cenie abonamentu.