• 1

Poznaj usługi teleinformatyczne Tide Software dla contact center


Tide Software od dekady rozwija obsługę.

  • Dzwonisz czy obsługujesz połączenia przychodzące?
  • Zarządzasz call center czy wewnętrznym działem w firmie?
  • Szukasz rozwiązania dla małej czy dużej firmy?
Jeśli szukasz pomysłów na usprawnienie komunikacji telefonicznej z potencjalnymi i obecnymi klientami, dobrze trafiłeś!

Co wyróżnia naszą aplikację CC?


ikonka-technologia i sztucznainteligencja

Technologia i sztuczna inteligencja

ikonka - inteligentny dialer predyktywny

Inteligentny dialer predyktywny

ikonka - rotacja numerami

Wysoka dodzwanialność z rotacją numerami

Obsługa połączeń wychodzących. Outbound

Zwiększ szansę dodzwonienia się do klienta o 20% i więcej

  • Zarządzanie contact center przez przeglądarkę www. Śledzenie na bieżąco postępu. Szybka pomoc supervisora – podsłuch, przejęcie, cichy szept lub zatrzymanie kampanii.
    Więcej
  • Desktopowa aplikacja CC dla konsultanta. Skrypt ze scenariuszami i pomocą kontekstową – tekst lub lektor. Panel szybkich kroków. Planner połączeń. Notatki konsultanta.
    Więcej
  • Wydzwanianie w oparciu o szacunki prawdopodobieństwa z 250 mln zdarzeń telekomunikacyjnych z ostatnich 3 mcy . Wykorzystanie algorytmów sztucznej inteligencji (AI).
    Więcej
  • Dzwonienie z różnych numerów GSM i stacjonarnych. Harmonogram prezentacji numeracją. Monitoring reputacji numeru. Numeracja polska i zagraniczna.
    Więcej
  • Sprawdzanie czy telefon komórkowy jest włączony i rozpoznanie poczty głosowej dzięki sygnalizacji sieci GSM.
    Więcej
  • Tworzenie rozbudowanych dial-planów. Uwzględnienie skomplikowanych zasad wybierania numerów – częstotliwości, czasu dzwonienia, itd.
    Więcej

Obsługa połączeń przychodzących. Inbound

Zagwarantuj wysoką jakość obsługi

  • Rozpoznanie kto dzwoni. Kilkuetapowa autoryzacja bez udziału konsultanta. Błyskawiczna prezentacja klienta w aplikacji CC.
    Więcej
  • Prezentacja danych klienta i historii kontaktu. Skrypt ze scenariuszami i odmianą imienia i nazwiska. Panel szybkich kroków. Prywatne notatki konsultanta.
    Więcej
  • Kierowanie rozmówcy do właściwego konsultanta wg skills, opiekuna, ostatniego rozmówcy. Powiadomienia o czasie oczekiwania, miejscu w kolejce, itd.
    Więcej
  • Prezentacja konsultantowi infolinii aktualnej listy połączeń nieodebranych, na które może oddzwonić. Call me back.
    Więcej
  • Obsługa połączeń przychodzących i faksów bez centralki i urządzenia faksowego. Zapowiedzi, przekierowania, kolejkowanie połączeń.
    Więcej
  • Projektowanie IVR przez rysowanie drzewka wyboru tonowego. Określanie, kiedy odczytywać. Personalizowane.
    Więcej

Komunikacja wieloma kanałami. Omnichannel

Dostosuj sposób komunikacji pod preferencje klienta

  • Prowadzenie obustronnej komunikacji z 1 miejsca przez: SMS, SMS chat, MMS, głos (VMS i rozmowa z konsultantem), email i videochat. Wspólna baza kontaktów CRM.
    Więcej
  • Łączenie i uzależnianie od siebie kanałów komunikacji dla inbound i outbound. Ten sam numer telefonu dla komunikacji przez SMS i połączenia głosowe. Kampanie wielokanałowe.
    Więcej
  • Ankietowanie przez SMS, rozmowę telefoniczną, IVR z opcją przełączenia do konsultanta i nagrania odpowiedzi. Kreator atrakcyjnych graficznie ankiet online.
    Więcej

Wdrożenie nowego konsultanta. Dla supervisora

Skróć do minimum czas niezbędny do uruchomienia kolejnego stanowiska pracy

Zarządzanie konsultantami contact center. Dla managera

Kontroluj pracę CC z dowolnego miejsca

Zarządzanie danymi o klientach. Inhouse

Prowadź spersonalizowaną rozmowę ze swoimi klientami. Podnieś customer experience

Usprawnienie świadczenia usług. Outsourcing

Zaczytuj szybko zewnętrzne dane, twórz kampanie oraz raporty dla klientów.

  • Kreator raportów dla klienta z prowadzonej kampanii. Wybór prezentowanych danych, zarządzanie nazwami kolumn i zmiana ich kolejności.
    Więcej
  • Wsparcie masowego ruchu głosowego w oparciu o SIP Trunk. Dowolna ilość połączeń nawiązanych w tym samym momencie i prowadzonych rozmów.
    Więcej
  • Mapowanie kolumn arkusza kalkulacyjnego podczas importu danych do prowadzenia kampanii. Wyłapywanie błędnych danych.
    Więcej
  • Wbudowane mechanizmy redukcji szumów, usuwania rozmów w tle, zgłośnienia. Przydatne w przypadku dzwonienia z open space.
    Więcej
  • Znacząco zróżnicowane 3 pierwsze cyfry numerów GSM, z których przychodzi połączenie. Stacjonarka ze wszystkich stref. Numeracja polska i zagraniczna.
    Więcej
  • Rozliczanie za system online w abonamencie. Tide Software odpowiada za utrzymanie serwerów, rozwój i wgrywanie aktualizacji. Wsparcie 24/7 w cenie abonamentu.
    Więcej

Partnerzy i wyróżnienia

partnerzy biznesowi Tide Software: PZW, Forum Call Center, KPF, UODO, UKE, iSecure, Retail & E-commerce institute, Evigo, PRCH, T-Mobile, Play, Orange, Plus, Netia, Microsoft Partner, Solidny Pracodawca Roku 2015, Nagroda PARP za innowacyjną platformę B2B

Partnerzy i wyróżnienia

Lista partnerów Tide Software: PZW, Forum Call Center, KPF, UODO, UKE, iSecure, Retail & E-commerce institute, Evigo, PRCH, T-Mobile, Play, Orange, Plus, Netia, Microsoft Partner, Solidny Pracodawca Roku 2015, Nagroda PARP za innowacyjną platformę B2B

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...