• 1
  • 2

Poznaj usługi Tide Software dla contact center


Tide Software od dekady rozwija obsługę.

  • Dzwonisz czy obsługujesz połączenia przychodzące?
  • Zarządzasz call center czy wewnętrznym działem w firmie?
  • Szukasz rozwiązania dla małej czy dużej firmy?
Jeśli szukasz pomysłów na usprawnienie komunikacji telefonicznej z potencjalnymi i obecnymi klientami, dobrze trafiłeś!

Co wyróżnia naszą aplikację CC?


ikonka-technologia i sztucznainteligencja

Technologia i sztuczna inteligencja

ikonka - inteligentny dialer predyktywny

Inteligentny dialer predyktywny

ikonka - rotacja numerami

Wysoka dodzwanialność z rotacją numerami

Obsługa połączeń wychodzących. Outbound

Zwiększ szansę dodzwonienia się do klienta o 20% i więcej

  • Zarządzanie contact center przez przeglądarkę www. Śledzenie na bieżąco postępu. Szybka pomoc supervisora – podsłuch, przejęcie, cichy szept lub zatrzymanie kampanii.
    Więcej
  • Desktopowa aplikacja CC dla konsultanta. Skrypt ze scenariuszami i pomocą kontekstową – tekst lub lektor. Panel szybkich kroków. Planner połączeń. Notatki konsultanta.
    Więcej
  • Wydzwanianie w oparciu o szacunki prawdopodobieństwa z 250 mln zdarzeń telekomunikacyjnych z ostatnich 3 mcy . Wykorzystanie algorytmów sztucznej inteligencji (AI).
    Więcej
  • Dzwonienie z różnych numerów GSM i stacjonarnych. Harmonogram prezentacji numeracją. Monitoring reputacji numeru. Numeracja polska i zagraniczna.
    Więcej
  • Sprawdzanie czy telefon komórkowy jest włączony i rozpoznanie poczty głosowej dzięki sygnalizacji sieci GSM.
    Więcej
  • Tworzenie rozbudowanych dial-planów. Uwzględnienie skomplikowanych zasad wybierania numerów – częstotliwości, czasu dzwonienia, itd.
    Więcej

Obsługa połączeń przychodzących. Inbound

Zagwarantuj wysoką jakość obsługi

  • Rozpoznanie kto dzwoni. Kilkuetapowa autoryzacja bez udziału konsultanta. Błyskawiczna prezentacja klienta w aplikacji CC.
    Więcej
  • Prezentacja danych klienta i historii kontaktu. Skrypt ze scenariuszami i odmianą imienia i nazwiska. Panel szybkich kroków. Prywatne notatki konsultanta.
    Więcej
  • Kierowanie rozmówcy do właściwego konsultanta wg skills, opiekuna, ostatniego rozmówcy. Powiadomienia o czasie oczekiwania, miejscu w kolejce, itd.
    Więcej
  • Prezentacja konsultantowi infolinii aktualnej listy połączeń nieodebranych, na które może oddzwonić. Call me back.
    Więcej
  • Obsługa połączeń przychodzących i faksów bez centralki i urządzenia faksowego. Zapowiedzi, przekierowania, kolejkowanie połączeń.
    Więcej
  • Projektowanie IVR przez rysowanie drzewka wyboru tonowego. Określanie, kiedy odczytywać. Personalizowane.
    Więcej

Komunikacja wieloma kanałami. Omnichannel

Dostosuj sposób komunikacji pod preferencje klienta

  • Prowadzenie obustronnej komunikacji z 1 miejsca przez: SMS, SMS chat, MMS, głos (VMS i rozmowa z konsultantem), email i videochat. Wspólna baza kontaktów CRM.
    Więcej
  • Łączenie i uzależnianie od siebie kanałów komunikacji dla inbound i outbound. Ten sam numer telefonu dla komunikacji przez SMS i połączenia głosowe. Kampanie wielokanałowe.
    Więcej
  • Ankietowanie przez SMS, rozmowę telefoniczną, IVR z opcją przełączenia do konsultanta i nagrania odpowiedzi. Kreator atrakcyjnych graficznie ankiet online.
    Więcej

Nawet 30% dziennych połączeń call center jest wykonywanych na nieaktualne numery. Sprawdzaj, więc jakość swojej bazy kontaktów.


Skorzystaj z Home Location Register

To usługa, która pozwala sprawdzić u operatorów jakość bazy odbiorców i dostarczyć aktualne dane, odświeżane w czasie rzeczywistym – tu i teraz. Dowiesz się, czy numer jest aktualnie dostępny, niedostępny (osoba jest w garażu podziemnym, windzie, poza zasięgiem), zajęty czy karta jest nieaktywna. Kupując taką usługę zyskujesz: pewność, że pozbywasz się z bazy numerów nieaktywnych; informację od jakiego operatora pochodzi dany numer oraz gdzie aktualnie znajduje się jego właściciel – możesz wykorzystać to, by dopasować odpowiednią porę kontaktu.

HLR w praktyce

Czy wiesz, że ok. 25% wszystkich połączeń konsultantów odbywa się na numery niedostępne? Jak zatem wykorzystać możliwości jakie daje HLR do maksimum? Pozwolić mu działać jeszcze zanim konsultant call center wykona połączenie. Tide Software połączył tę usługę z dialerem predyktywnym, dzięki czemu jeszcze przed nawiązaniem połączenia sprawdzana jest dostępność numeru oraz aktywność kart. Takie rozwiązanie skraca czas oczekiwania konsultanta do mniej niż 5 sekund i pozwala zaoszczędzić ok. 15-20 sekund na minutę. Co więcej, dzięki tej usłudze automatycznie wybierane są w pierwszej kolejności połączenia do osób, które właśnie włączyły telefon. To zwiększa szanse na dodzwonienie.

HLR z informacją w czasie rzeczywistym

Decydując się na zakup usługi HLR zwróć uwagę, czy nie jest to quasi HLR. Niestety, takich podobnych ofert jest sporo na rynku. Czym różnią się od oryginału? Dostarczane przez nie informacje nie są aktualne i mogą być opóźnione w czasie nawet o kilka godzin. Nie dają też tak wielu korzyści, jak te wymienione w akapicie powyżej. TideTelco zapewnia usługę HLR z informacją w czasie rzeczywistym.

Wdrożenie nowego konsultanta. Dla supervisora

Skróć do minimum czas niezbędny do uruchomienia kolejnego stanowiska pracy

Zarządzanie konsultantami contact center. Dla managera

Kontroluj pracę CC z dowolnego miejsca

Zarządzanie danymi o klientach. Inhouse

Prowadź spersonalizowaną rozmowę ze swoimi klientami. Podnieś customer experience

Usprawnienie świadczenia usług. Outsourcing

Zaczytuj szybko zewnętrzne dane, twórz kampanie oraz raporty dla klientów.

  • Kreator raportów dla klienta z prowadzonej kampanii. Wybór prezentowanych danych, zarządzanie nazwami kolumn i zmiana ich kolejności.
    Więcej
  • Wsparcie masowego ruchu głosowego w oparciu o SIP Trunk. Dowolna ilość połączeń nawiązanych w tym samym momencie i prowadzonych rozmów.
    Więcej
  • Mapowanie kolumn arkusza kalkulacyjnego podczas importu danych do prowadzenia kampanii. Wyłapywanie błędnych danych.
    Więcej
  • Wbudowane mechanizmy redukcji szumów, usuwania rozmów w tle, zgłośnienia. Przydatne w przypadku dzwonienia z open space.
    Więcej
  • Znacząco zróżnicowane 3 pierwsze cyfry numerów GSM, z których przychodzi połączenie. Stacjonarka ze wszystkich stref. Numeracja polska i zagraniczna.
    Więcej
  • Rozliczanie za system online w abonamencie. Tide Software odpowiada za utrzymanie serwerów, rozwój i wgrywanie aktualizacji. Wsparcie 24/7 w cenie abonamentu.
    Więcej

Partnerzy i wyróżnienia

partnerzy biznesowi Tide Software: PZW, Forum Call Center, KPF, UODO, UKE, iSecure, Retail & E-commerce institute, Evigo, PRCH, T-Mobile, Play, Orange, Plus, Netia, Microsoft Partner, Solidny Pracodawca Roku 2015, Nagroda PARP za innowacyjną platformę B2B

Partnerzy i wyróżnienia

Lista partnerów Tide Software: PZW, Forum Call Center, KPF, UODO, UKE, iSecure, Retail & E-commerce institute, Evigo, PRCH, T-Mobile, Play, Orange, Plus, Netia, Microsoft Partner, Solidny Pracodawca Roku 2015, Nagroda PARP za innowacyjną platformę B2B

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...