3 kroki do lepszej jakości połączeń

Klientowi trudno rozmawia się z agentem, gdy w tle słyszy innych agentów lub wkrada się pogłos i szumy. Każdego agenta nie można posadzić w pomieszczeniu akustycznym, a klienta prosić o odbieranie telefonów w zaciszu domu. Można jednak skorzystać z systemu contact center, który poprawi jakość połączenia głosowego aż na 3 sposoby. Posłuchaj sam.

Call center, jak wielki brat

Call center pozostają w tyle, patrząc na działania wprowadzone przez specjalistów reklamy internetowej czy sieci handlowych, bo raczej myślą w innych kategoriach. Sklepy internetowe tworzą modele behawioralne, by lepiej zaprezentować swoją ofertę. Sieci handlowe śledzą klientów w galeriach, sięgają po Big Data i sztuczną inteligencję. Czy „kosmiczne” innowacje można zastosować w call center? Czy to już przesadny futuryzm i zbędne koszty?

Numer z windykacją za granicą

Dzwonisz za granicę z numeru zastrzeżonego? A może w ogóle odpuszczasz projekty zagraniczne z powodu problemów z dodzwonieniem się? Nie ulegaj 5 mitom, a dodzwonisz się częściej, znacznie częściej.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...