Przewaga konkurencyjna

Nowoczesna technologia pozwoliła zdobyć Tide Contact Center wyjątkowe cechy

Tide Contact Center wyróżnia na tle konkurencji zastosowanie innowacyjnych technologii, które pozwalają nie tylko elastycznie dostosować rozwiązanie do potrzeb wymagających klientów, ale też zapewnić niespotykany dotąd poziom dostępności i bezpieczeństwa.

Technologia
Nowoczesne narzędzia programowania, algorytmy IBM, sztuczna inteligencja
Stały rozwój
Narzędzie jest konsekwentnie rozbudowywane o nowe funkcjonalności
Kompleksowość
Obustronna komunikacja różnymi kanałami, łączenie w jedną kampanię
Skalowalność
Rozwiązanie działa wydajnie zarówno dla małych jak i rozproszonych contact center
Integracja
Proste połączenie przez API z bazami innych systemów: bankowych, CRM, programami lojalnościowymi itd.
Dodzwanialność
Rotacja numerami GSM, wykrywanie poczty głosowej
Wsparcie techniczne
Szybkie wsparcie przez kompetentny zespół Tide Software 24/7

Ważne cechy TideCC



Pełna skalowalność

Rozwiązanie Tide Contact Center jest idealne zarówno dla małych firm, jak i dla dużych contact center. Uruchomienie nie wymaga inwestycji w dodatkową infrastrukturę.

Poprawa jakości

Tide CC podnosi jakość obsługi zleceniodawców i rozmówców oraz wydajność agentów.

Szybkie uruchomienie

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDECC?

Zadzwoń 222 927 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...