Idealne zarówno dla małych firm, jak i dla dużych contact center



okno logowania do aplikacji agenta w usłudze TideCC

Uruchomienie nie wymaga inwestycji w dodatkową infrastrukturę.

  • Obsługa wielu call center i lokalizacji
  • Wydajna praca dialera
  • Hurtownia danych przyspieszająca pracę z dużymi zbiorami danych
  • Zaawansowane zarządzanie uprawnieniami

Ważne cechy TideCC



Pełna skalowalność

Rozwiązanie Tide Contact Center jest idealne zarówno dla małych firm, jak i dla dużych contact center. Uruchomienie nie wymaga inwestycji w dodatkową infrastrukturę.

Poprawa jakości

Tide CC podnosi jakość obsługi zleceniodawców i rozmówców oraz wydajność agentów.

Szybkie uruchomienie

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDECC?

Zadzwoń 222 927 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...