Tide CC podnosi jakość obsługi zleceniodawców i rozmówców oraz wydajność agentów



okno logowania do aplikacji agenta w usłudze TideCC


  • Wirtualne zarządzanie wieloma lokalizacjami - pozwala konsultantom pracować z dowolnego urządzania oraz miejsca, także z domu
  • Łatwe wdrożenie agentów dzięki skryptom wyświetlającym kolejne pytania w zależności od udzielonych odpowiedzi
  • Dymki z pomocą, które może agentowi odczytywać lektor
  • Notatki agenta powiązane z wątkiem
  • Podsłuch rozmów, cichy szept, rozmowy trójstronne, nagrywanie rozmów

Ważne cechy TideCC



Pełna skalowalność

Rozwiązanie Tide Contact Center jest idealne zarówno dla małych firm, jak i dla dużych contact center. Uruchomienie nie wymaga inwestycji w dodatkową infrastrukturę.

Poprawa jakości

Tide CC podnosi jakość obsługi zleceniodawców i rozmówców oraz wydajność agentów.

Szybkie uruchomienie

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDECC?

Zadzwoń 222 927 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Usługi bla biznesu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...