Szybkie rozpoczęcie pracy agenta, dbanie o wysoką dostępność aplikacji



okno logowania do aplikacji agenta w usłudze TideCC

Aplikacja agenta - to ją wyróżnia:


  • Aplikacja agenta lokalna - łatwy start i brak problemów z kompatybilnością przeglądarek internetowych
  • Dostęp online - agenci mogą pracować z domu, korzystając z komputera lub tabletu
  • SoftPhone wbudowany w aplikację - upraszcza podłączenie agenta
  • Black Box - autorskie rozwiązanie umożliwiające pracę nawet podczas awarii łączy


Ważne cechy TideCC



Pełna skalowalność

Rozwiązanie Tide Contact Center jest idealne zarówno dla małych firm, jak i dla dużych contact center. Uruchomienie nie wymaga inwestycji w dodatkową infrastrukturę.

Poprawa jakości

Tide CC podnosi jakość obsługi zleceniodawców i rozmówców oraz wydajność agentów.

Szybkie uruchomienie

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDECC?

Zadzwoń 222 927 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...