Użytkownicy rozwiązań Tide Software obserwują minimum 20% wzrost skuteczności dodzwaniania się do klientów w zależności od korzystania z udogodnień, takich jak:
- Obsługa połączeń outbound, inbound oraz SMS, VMS, emaili i ankiet.
- Dialer predyktywny krótko i długoterminowy oraz zaawansowane dial plany.
- Gotowe szacunki prawdopodobieństwa odebrania połączenia na konkretny numer telefonu - godzin w jakich odbierane są połączenia, jak często, itd.
- Zaawansowana rotacja numeracją GSM i stacjonarną.
- Schemat rotacji numeracją.
- Znacząco odmienne prefiksy numerów GSM np. 501 xxx xxx, 604 xxx xxx, 723 xxx xxx.
- Dynamiczny numer stacjonarny zgodny lub nie ze strefą numeracyjną klienta.
- Prezentacja numeracją zagraniczną z dopasowaniem do strefy numeracyjnej i wspólnego numeru dla głosu i SMS w wybranych krajach.
- Dzwonienie tylko 1 raz do klienta z tego samego numeru.
- Monitoring reputacji numeru telefonu i eliminacja skażonych, np. celowo unikanych.
- Rozpoznawanie poczty głosowej i HLR (4 statusy).
- Priorytetowe połączenia z osobami, które właśnie włączyły telefon.