Wyższa dodzwanialność i jakość obsługi klienta

Wsparcie połączeń głosowych i aplikacja dla contact center


RAPORT KWIECIEŃ 2019 #DODZWANIALNOŚĆ w branży finansowej

Inne funkcje systemu TideCC



Dialer predyktywny

zyskujesz 20% mniej dropów Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę

IVR

Interaktywna obsługa osoby dzwoniącej przez wybieranie tonowe i rozpoznanie mowy.

Dialplan

Graficzne projektowanie schematu Uzależnienie przekierowań od grafiku pracy agentów.

Rotacja numeracją

Określenie zasad prezentacji i rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce i zagranicą.

Panel akcji agenta

Panel szybkich kroków widoczny w aplikacji agenta, przyspieszający i ułatwiający organizację pracy.

System skryptów i ankiet

Nowoczesny skrypter, wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi.

Raportowanie

Dowolne raporty, narzędzia do tworzenia własnych, łatwe udostępnianie klientom, alertowanie w opraciu o KPI.

Aplikacja dla agenta

Aplikacja zwiększająca niezawodność działania i szybki start, umożliwiająca też pracę zdalną.

Black Box

Autorska technologia zapewniająca nieprzerwaną pracę contact center, mimo braku dostępu do Internetu i/lub awarii łącza telekomunikacyjnego.

Panel managera

Jedno miejsce do zarządzania kampaniami i monitorowania pracy agentów, umożliwiające szybką reakcję.

HLR i detekcja poczty głosowej

Nawet 30% dziennych połączeń call center jest wykonywanych na nieaktualne numery.

Zarządzanie agentami

Definiowanie agenta przez różne parametry i rozliczanie czasu pracy.

Zwiększ „kontaktowalność” z klientami

Użytkownicy rozwiązań Tide Software obserwują minimum 20% wzrost skuteczności dodzwaniania się do klientów w zależności od korzystania z udogodnień, takich jak:

  • Obsługa połączeń outbound, inbound oraz SMS, VMS, emaili i ankiet.
  • Dialer predyktywny krótko i długoterminowy oraz zaawansowane dial plany.
  • Gotowe szacunki prawdopodobieństwa odebrania połączenia na konkretny numer telefonu - godzin w jakich odbierane są połączenia, jak często, itd.
  • Zaawansowana rotacja numeracją GSM i stacjonarną.
  • Schemat rotacji numeracją.
  • Znacząco odmienne prefiksy numerów GSM np. 501 xxx xxx, 604 xxx xxx, 723 xxx xxx.
  • Dynamiczny numer stacjonarny zgodny lub nie ze strefą numeracyjną klienta.
  • Prezentacja numeracją zagraniczną z dopasowaniem do strefy numeracyjnej i wspólnego numeru dla głosu i SMS w wybranych krajach.
  • Dzwonienie tylko 1 raz do klienta z tego samego numeru.
  • Monitoring reputacji numeru telefonu i eliminacja skażonych, np. celowo unikanych.
  • Rozpoznawanie poczty głosowej i HLR (4 statusy).
  • Priorytetowe połączenia z osobami, które właśnie włączyły telefon.

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDECC?

Zadzwoń 222 927 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Funkcje systemu TideCC

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...