SYSTEM DLA CALL CENTER

Poznaj system, który pomoże podnieść wydajność obsługi. Skuteczne zarządzanie kampaniami oraz pracą całego call center.


FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU TIDE CONTACT CENTER

Dialer predyktywny

zyskujesz 20% mniej dropów Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę

IVR

Interaktywna obsługa osoby dzwoniącej przez wybieranie tonowe i rozpoznanie mowy.

Dialplan

Graficzne projektowanie schematu Uzależnienie przekierowań od grafiku pracy agentów,

Rotacja numeracją

Określenie zasad prezentacji i rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce i zagranicą.

Panel akcji agenta

Panel szybkich kroków widoczny w aplikacji agenta, przyspieszający i ułatwiający organizację pracy.

System skryptów i ankiet

Nowoczesny skrypter, wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi.

Raportowanie

Dowolne raporty, narzędzia do tworzenia własnych, łatwe udostępnianie klientom, alertowanie w opraciu o KPI.

Aplikacja dla agenta

Aplikacja zwiększająca niezawodność działania i szybki start, umożliwiająca też pracę zdalną.

Black Box

Autorska technologia zapewniająca nieprzerwaną pracę contact center, mimo braku dostępu do Internetu i/lub awarii łącza telekomunikacyjnego.

Panel managera

Jedno miejsce do zarządzania kampaniami i monitorowania pracy agentów, umożliwiające szybką reakcję.

HLR i detekcja poczty głosowej

Nawet 30% dziennych połączeń call center jest wykonywanych na nieaktualne numery.

Zarządzanie agentami

Definiowanie agenta przez różne parametry i rozliczanie czasu pracy.

Zainteresowany? Zadzwoń 222 927 901, napisz info@tidesoftware.pl


DLA SUPERVISORA

WDROŻENIE NOWEGO KONSULTANTA


  • Łatwa instalacja

    Desktopowa aplikacja CC gotowa do użycia zaraz po zainstalowaniu. Nie wymaga dodatkowej konfiguracji. Sprawdza się w modelu home office.

  • Pomoc kontekstowa

    Chmurki z pomocą kontekstową przy pytaniach w skrypcie i lektor odczytujący je. Obsługa prywatnych notatek, widocznych tylko dla konsultanta.

  • Przyjazny interfejs Apki

    Wiele wersji językowych. Aplikacja z własnymi szybkimi krokami typu: zadzwonić później, zły numer, oferta. Czytelny skrypt z ułatwieniem uzupełniania.



DLA MANAGERA

ZARZĄDZANIE KONSULTANTAMI CONTACT CENTER


  • Centrum zarządzania CC

    Podgląd online przebiegu kampanii, raporty graficzne, dane w czasie rzeczywistym. Zarządzanie wieloma CC i kampaniami.

  • Alertowanie KPI

    Wysłanie SMS, email lub wiadomości głosowej przez system po przekroczeniu KPI. Wygodne rozwiązanie dla osób poza biurem.

  • Zarządzanie pracownikami

    Harmonogram pracy z alertami braku konsultantów, rozliczanie przerw, obsługa skills (kompetencji).



CO WYRÓŻNIA SYSTEM TIDE CONTACT CENTER


Technologia – Nowoczesne narzędzia programowania, algorytmy IBM, sztuczna inteligencja.

Dodzwanialność – Rotacja numerami GSM, wykrywanie poczty głosowej.

Wsparcie techniczne – Szybkie wsparcie przez kompetentny zespół Tide Software 24/7.

Integracja – Proste połączenie przez API z bazami innych systemów: bankowych, CRM, programami lojalnościowymi itd.

Kompleksowość – Obustronna komunikacja różnymi kanałami, łączenie w jedną kampanię.

Skalowalność – PRozwiązanie działa wydajnie zarówno dla małych jak i rozproszonych contact center.

Zainteresowany? Zadzwoń 22 29 27 901, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...