Zaawansowana funkcjonalność

Poznaj system, który pomoże podnieść wydajność obsługi. Skuteczne zarządzanie kampaniami oraz pracą całego call center.


ikonka-sztuczna inteligencja i technologia

Funkcjonalność Systemu Contact Center Tide CC opiera się na połączeniu dwóch rozwiązań zapewniających najwyższą jakość obsługi klienta.


Technologia – pozwala elastycznie dostosować rozwiązania do potrzeb wymagających klientów oraz zapewnić niespotykany dotąd poziom dostępności i bezpieczeństwa.

Sztuczna inteligencja (AI) – algorytmy dzięki umiejętnościom uczenie się i analizy pomagają usprawnić pracę konsultantów, zaoszczędzić czas i koszty.


Co wyróżnia Tide Contact Center?

Tide Contact Center wyróżnia na tle konkurencji zastosowanie innowacyjnych technologii, które pozwalają nie tylko elastycznie dostosować rozwiązanie do potrzeb wymagających klientów, ale też zapewnić niespotykany dotąd poziom dostępności i bezpieczeństwa.

Technologia
Nowoczesne narzędzia programowania, algorytmy IBM, sztuczna inteligencja
Stały rozwój
Narzędzie jest konsekwentnie rozbudowywane o nowe funkcjonalności
Kompleksowość
Obustronna komunikacja różnymi kanałami, łączenie w jedną kampanię
Skalowalność
Rozwiązanie działa wydajnie zarówno dla małych jak i rozproszonych contact center
Integracja
Proste połączenie przez API z bazami innych systemów: bankowych, CRM, programami lojalnościowymi itd.
Dodzwanialność
Rotacja numerami GSM, wykrywanie poczty głosowej
Wsparcie techniczne
Szybkie wsparcie przez kompetentny zespół Tide Software 24/7

Wybrane funkcje Tide Contact Center

  • Multichannel - komunikacja obustronna wieloma kanałami: połączenia głosowe (SIP Trunk, E1), infolinia, email, SMS, MMS, faks, VMS, WWW Omnichannel - automatyzacja działań
    Więcej
  • Co zyskujesz? 20% mniej dropów Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę
    Więcej
  • Interaktywna obsługa osoby dzwoniącej przez wybieranie tonowe i rozpoznanie mowy.
    Więcej
  • Graficzne projektowanie schematu Uzależnienie przekierowań od grafiku pracy agentów, nieobecności, godzin otwarcia biura Przekierowania z zachowaniem oryginalnej prezentacji numeru osoby
    Więcej
  • Określenie zasad prezentacji i rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce i zagranicą.
    Więcej
  • Nowoczesny skrypter, wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi.
    Więcej
  • Aplikacja zwiększająca niezawodność działania i szybki start, umożliwiająca też pracę zdalną.
    Więcej
  • Panel szybkich kroków widoczny w aplikacji agenta, przyspieszający i ułatwiający organizację pracy. Samodzielne dostosowanie do agenta i rodzaju kampanii.
    Więcej
  • Dowolne raporty, narzędzia do tworzenia własnych, łatwe udostępnianie klientom, alertowanie w opraciu o KPI.
    Więcej
  • Jedno miejsce do zarządzania kampaniami i monitorowania pracy agentów, umożliwiające szybką reakcję.
    Więcej
  • Definiowanie agenta przez różne parametry i rozliczanie czasu pracy.
    Więcej
  • Autorska technologia zapewniająca nieprzerwaną pracę contact center, mimo braku dostępu do Internetu i/lub awarii łącza telekomunikacyjnego.
    Więcej
  • Poprawa jakości zgromadzonych danych, normalizacja i sprawdzenie poprawności.
    Więcej

Interesuje Cię usługa TideCC?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...