INTELIGENTNY DIALER PREDYKTYWNY

Nie trać czasu na obsługę błędnych numerów, słuchanie sygnału zajętości czy poczty głosowej. Wybierz dialer, który skutecznie nawiąże połączenia, bez straty czasu.


ikonka - dialer predyktywny

Większa efektywność wybierania połączeń

  • Zaawansowany sposób automatycznego wybierania połączeń.
  • Bazuje na algorytmach sztucznej inteligencji. Dzięki analizie miliarda zdarzeń telekomunikacyjnych określa prawdopodobieństwo dodzwanialności.

„Nasi kliencie w kampaniach obsługiwanych przez 6-10 konsultantów, skracają średni czas oczekiwania na połączenie z 30 do 6 sekund przy zachowaniu 1% dropów”.


CO WYRÓŻNIA NASZ DIALER?

  • Automatyczne nawiązywanie połączeń telefonicznych - skraca czas oczekiwania konsultanta do 5 sec. i mniej (predictive auto dialer).
  • Płynne funkcjonowanie dla contact center różnej wielkości
  • Uwzględnienie specyfiki połączeń całego call center, jak i poszczególnych kampanii
  • Algorytm krótko i długoterminowy uwzględniający parametry podane przez managera, wydarzenia masowe, itd.
  • Wykorzystanie zawansowanych algorytmów IBM i sztucznej inteligencji umożliwiającej samodoskonalenie
  • Uwzględnienie zaplanowanych połączeń wychodzących (outbound) wprowadzonych przez agentów oddzwonień (callback) i wydzwonień dialplanu
  • Uwzględnienie połączeń przychodzących (inbound)
  • Rozpoznanie poczty głosowej i faks
  • Określanie prawdopodobieństwa dodzwanialności - bazując na algorytmach sztucznej inteligencji, która analizuje miliardy zdarzeń telekomunikacyjnych

Co zyskujesz?

20% mniej dropów

Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę


Wybrane funkcje Tide Contact Center

  • Multichannel - komunikacja obustronna wieloma kanałami: połączenia głosowe (SIP Trunk, E1), infolinia, email, SMS, MMS, faks, VMS, WWW Omnichannel - automatyzacja działań
    Więcej
  • Co zyskujesz? 20% mniej dropów Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę
    Więcej
  • Interaktywna obsługa osoby dzwoniącej przez wybieranie tonowe i rozpoznanie mowy.
    Więcej
  • Graficzne projektowanie schematu Uzależnienie przekierowań od grafiku pracy agentów, nieobecności, godzin otwarcia biura Przekierowania z zachowaniem oryginalnej prezentacji numeru osoby
    Więcej
  • Określenie zasad prezentacji i rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce i zagranicą.
    Więcej
  • Nowoczesny skrypter, wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi.
    Więcej
  • Aplikacja zwiększająca niezawodność działania i szybki start, umożliwiająca też pracę zdalną.
    Więcej
  • Panel szybkich kroków widoczny w aplikacji agenta, przyspieszający i ułatwiający organizację pracy. Samodzielne dostosowanie do agenta i rodzaju kampanii.
    Więcej
  • Dowolne raporty, narzędzia do tworzenia własnych, łatwe udostępnianie klientom, alertowanie w opraciu o KPI.
    Więcej
  • Jedno miejsce do zarządzania kampaniami i monitorowania pracy agentów, umożliwiające szybką reakcję.
    Więcej
  • Definiowanie agenta przez różne parametry i rozliczanie czasu pracy.
    Więcej
  • Autorska technologia zapewniająca nieprzerwaną pracę contact center, mimo braku dostępu do Internetu i/lub awarii łącza telekomunikacyjnego.
    Więcej
  • Poprawa jakości zgromadzonych danych, normalizacja i sprawdzenie poprawności.
    Więcej

Interesuje Cię usługa TideCC?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...