INTELIGENTNY DIALER PREDYKTYWNY

Nie trać czasu na obsługę błędnych numerów, słuchanie sygnału zajętości czy poczty głosowej. Wybierz dialer, który skutecznie nawiąże połączenia, bez straty czasu.


ikonka - dialer predyktywny

Większa efektywność wybierania połączeń

  • Zaawansowany sposób automatycznego wybierania połączeń.
  • Bazuje na algorytmach sztucznej inteligencji. Dzięki analizie miliarda zdarzeń telekomunikacyjnych określa prawdopodobieństwo dodzwanialności.

„Nasi klienci w kampaniach obsługiwanych przez 6-10 konsultantów, skracają średni czas oczekiwania na połączenie z 30 do 6 sekund przy zachowaniu 1% dropów”.


CO WYRÓŻNIA NASZ DIALER?

  • Automatyczne nawiązywanie połączeń telefonicznych - skraca czas oczekiwania konsultanta do 5 sec. i mniej (predictive auto dialer).
  • Płynne funkcjonowanie dla contact center różnej wielkości
  • Uwzględnienie specyfiki połączeń całego call center, jak i poszczególnych kampanii
  • Algorytm krótko i długoterminowy uwzględniający parametry podane przez managera, wydarzenia masowe, itd.
  • Wykorzystanie zawansowanych algorytmów IBM i sztucznej inteligencji umożliwiającej samodoskonalenie
  • Uwzględnienie zaplanowanych połączeń wychodzących (outbound) wprowadzonych przez agentów oddzwonień (callback) i wydzwonień dialplanu
  • Uwzględnienie połączeń przychodzących (inbound)
  • Rozpoznanie poczty głosowej i faks
  • Określanie prawdopodobieństwa dodzwanialności - bazując na algorytmach sztucznej inteligencji, która analizuje miliardy zdarzeń telekomunikacyjnych

Co zyskujesz?

20% mniej dropów

Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę


Inne funkcje systemu TideCC

Dialer predyktywny

zyskujesz 20% mniej dropów Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę

IVR

Interaktywna obsługa osoby dzwoniącej przez wybieranie tonowe i rozpoznanie mowy.

Dialplan

Graficzne projektowanie schematu Uzależnienie przekierowań od grafiku pracy agentów,

Rotacja numeracją

Określenie zasad prezentacji i rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce i zagranicą.

Panel akcji agenta

Panel szybkich kroków widoczny w aplikacji agenta, przyspieszający i ułatwiający organizację pracy.

System skryptów i ankiet

Nowoczesny skrypter, wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi.

Raportowanie

Dowolne raporty, narzędzia do tworzenia własnych, łatwe udostępnianie klientom, alertowanie w opraciu o KPI.

Aplikacja dla agenta

Aplikacja zwiększająca niezawodność działania i szybki start, umożliwiająca też pracę zdalną.

Black Box

Autorska technologia zapewniająca nieprzerwaną pracę contact center, mimo braku dostępu do Internetu i/lub awarii łącza telekomunikacyjnego.

Panel managera

Jedno miejsce do zarządzania kampaniami i monitorowania pracy agentów, umożliwiające szybką reakcję.

HLR i detekcja poczty głosowej

Nawet 30% dziennych połączeń call center jest wykonywanych na nieaktualne numery.

Zarządzanie agentami

Definiowanie agenta przez różne parametry i rozliczanie czasu pracy.

Interesuje Cię usługa TideCC?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...