INTELIGENTNY DIALER PREDYKTYWNY

Bazuje na algorytmach sztucznej inteligencji. Dzięki analizie miliarda zdarzeń telekomunikacyjnych określa prawdopodobieństwo dodzwanialności. Nie trać czasu na obsługę błędnych numerów, słuchanie sygnału zajętości czy poczty głosowej. Wybierz dialer, który skutecznie nawiąże połączenia, bez straty czasu.



WIĘKSZA EFEKTYWNOŚĆ WYBIERANIA POŁĄCZEŃ


ZAAWANSOWANE MOŻLIWOŚCI DIALERA


  • Automatyczne nawiązywanie połączeń telefonicznych - skraca czas oczekiwania konsultanta do 5 sec. i mniej (predictive auto dialer)
  • Płynne funkcjonowanie dla contact center różnej wielkości
  • Uwzględnienie specyfiki połączeń całego call center, jak i poszczególnych kampanii
  • Algorytm krótko i długoterminowy uwzględniający parametry podane przez managera, wydarzenia masowe, itd.
  • Wykorzystanie zawansowanych algorytmów IBM i sztucznej inteligencji umożliwiającej samodoskonalenie
  • Uwzględnienie zaplanowanych połączeń wychodzących (outbound) wprowadzonych przez agentów oddzwonień (callback) i wydzwonień dialplanu
  • Uwzględnienie połączeń przychodzących (inbound)
  • Rozpoznanie poczty głosowej i faks
  • Określanie prawdopodobieństwa dodzwanialności - bazując na algorytmach sztucznej inteligencji, która analizuje miliardy zdarzeń telekomunikacyjnych

Co zyskujesz?

20% mniej dropów

Oszczędzasz nawet do 20 s/min


Inne funkcje systemu TideCC

Dialer predyktywny

zyskujesz 20% mniej dropów Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę

IVR

Interaktywna obsługa osoby dzwoniącej przez wybieranie tonowe i rozpoznanie mowy.

Dialplan

Graficzne projektowanie schematu Uzależnienie przekierowań od grafiku pracy agentów.

Rotacja numeracją

Określenie zasad prezentacji i rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce i zagranicą.

Panel akcji agenta

Panel szybkich kroków widoczny w aplikacji agenta, przyspieszający i ułatwiający organizację pracy.

System skryptów i ankiet

Nowoczesny skrypter, wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi.

Raportowanie

Dowolne raporty, narzędzia do tworzenia własnych, łatwe udostępnianie klientom, alertowanie w opraciu o KPI.

Aplikacja dla agenta

Aplikacja zwiększająca niezawodność działania i szybki start, umożliwiająca też pracę zdalną.

Black Box

Autorska technologia zapewniająca nieprzerwaną pracę contact center, mimo braku dostępu do Internetu i/lub awarii łącza telekomunikacyjnego.

Panel managera

Jedno miejsce do zarządzania kampaniami i monitorowania pracy agentów, umożliwiające szybką reakcję.

HLR i detekcja poczty głosowej

Nawet 30% dziennych połączeń call center jest wykonywanych na nieaktualne numery.

Zarządzanie agentami

Definiowanie agenta przez różne parametry i rozliczanie czasu pracy.

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDECC?

Zadzwoń 222 927 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...