HLR z informacją w czasie rzeczywistym

Zwiększ dodzwanialność do klientów już w pierwszym kontakcie. Sprawdzaj dostępność numeru oraz aktywność kart jeszcze przed nawiązaniem połączenia.

Nawet 30% dziennych połączeń call center jest wykonywanych na nieaktualne numery. Sprawdzaj, więc jakość swojej bazy kontaktów.


Skorzystaj z Home Location Register

To usługa, która pozwala sprawdzić u operatorów jakość bazy odbiorców i dostarczyć aktualne dane, odświeżane w czasie rzeczywistym – tu i teraz. Dowiesz się, czy numer jest aktualnie dostępny, niedostępny (osoba jest w garażu podziemnym, windzie, poza zasięgiem), zajęty czy karta jest nieaktywna. Kupując taką usługę zyskujesz: pewność, że pozbywasz się z bazy numerów nieaktywnych; informację od jakiego operatora pochodzi dany numer oraz gdzie aktualnie znajduje się jego właściciel – możesz wykorzystać to, by dopasować odpowiednią porę kontaktu.

HLR w praktyce

Czy wiesz, że ok. 25% wszystkich połączeń konsultantów odbywa się na numery niedostępne? Jak zatem wykorzystać możliwości jakie daje HLR do maksimum? Pozwolić mu działać jeszcze zanim konsultant call center wykona połączenie. Tide Software połączył tę usługę z dialerem predyktywnym, dzięki czemu jeszcze przed nawiązaniem połączenia sprawdzana jest dostępność numeru oraz aktywność kart. Takie rozwiązanie skraca czas oczekiwania konsultanta do mniej niż 5 sekund i pozwala zaoszczędzić ok. 15-20 sekund na minutę. Co więcej, dzięki tej usłudze automatycznie wybierane są w pierwszej kolejności połączenia do osób, które właśnie włączyły telefon. To zwiększa szanse na dodzwonienie.

HLR z informacją w czasie rzeczywistym

Decydując się na zakup usługi HLR zwróć uwagę, czy nie jest to quasi HLR. Niestety, takich podobnych ofert jest sporo na rynku. Czym różnią się od oryginału? Dostarczane przez nie informacje nie są aktualne i mogą być opóźnione w czasie nawet o kilka godzin. Nie dają też tak wielu korzyści, jak te wymienione w akapicie powyżej. TideTelco zapewnia usługę HLR z informacją w czasie rzeczywistym.

Wybrane funkcje Tide Contact Center

  • Multichannel - komunikacja obustronna wieloma kanałami: połączenia głosowe (SIP Trunk, E1), infolinia, email, SMS, MMS, faks, VMS, WWW Omnichannel - automatyzacja działań
    Więcej
  • Co zyskujesz? 20% mniej dropów Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę
    Więcej
  • Interaktywna obsługa osoby dzwoniącej przez wybieranie tonowe i rozpoznanie mowy.
    Więcej
  • Graficzne projektowanie schematu Uzależnienie przekierowań od grafiku pracy agentów, nieobecności, godzin otwarcia biura Przekierowania z zachowaniem oryginalnej prezentacji numeru osoby
    Więcej
  • Określenie zasad prezentacji i rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce i zagranicą.
    Więcej
  • Nowoczesny skrypter, wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi.
    Więcej
  • Aplikacja zwiększająca niezawodność działania i szybki start, umożliwiająca też pracę zdalną.
    Więcej
  • Panel szybkich kroków widoczny w aplikacji agenta, przyspieszający i ułatwiający organizację pracy. Samodzielne dostosowanie do agenta i rodzaju kampanii.
    Więcej
  • Dowolne raporty, narzędzia do tworzenia własnych, łatwe udostępnianie klientom, alertowanie w opraciu o KPI.
    Więcej
  • Jedno miejsce do zarządzania kampaniami i monitorowania pracy agentów, umożliwiające szybką reakcję.
    Więcej
  • Definiowanie agenta przez różne parametry i rozliczanie czasu pracy.
    Więcej
  • Autorska technologia zapewniająca nieprzerwaną pracę contact center, mimo braku dostępu do Internetu i/lub awarii łącza telekomunikacyjnego.
    Więcej
  • Poprawa jakości zgromadzonych danych, normalizacja i sprawdzenie poprawności.
    Więcej
  • Nawet 30% dziennych połączeń call center jest wykonywanych na nieaktualne numery. Sprawdzaj, więc jakość swojej bazy kontaktów. Skorzystaj z Home
    Więcej

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...