To usługa, która pozwala sprawdzić u operatorów jakość bazy odbiorców i dostarczyć aktualne dane, odświeżane w czasie rzeczywistym – tu i teraz. Dowiesz się, czy numer jest aktualnie dostępny, niedostępny (osoba jest w garażu podziemnym, windzie, poza zasięgiem), zajęty czy karta jest nieaktywna. Kupując taką usługę zyskujesz: pewność, że pozbywasz się z bazy numerów nieaktywnych; informację od jakiego operatora pochodzi dany numer oraz gdzie aktualnie znajduje się jego właściciel – możesz wykorzystać to, by dopasować odpowiednią porę kontaktu.
Czy wiesz, że ok. 25% wszystkich połączeń konsultantów odbywa się na numery niedostępne? Jak zatem wykorzystać możliwości jakie daje HLR do maksimum? Pozwolić mu działać jeszcze zanim konsultant call center wykona połączenie. Tide Software połączył tę usługę z dialerem predyktywnym, dzięki czemu jeszcze przed nawiązaniem połączenia sprawdzana jest dostępność numeru oraz aktywność kart. Takie rozwiązanie skraca czas oczekiwania konsultanta do mniej niż 5 sekund i pozwala zaoszczędzić ok. 15-20 sekund na minutę. Co więcej, dzięki tej usłudze automatycznie wybierane są w pierwszej kolejności połączenia do osób, które właśnie włączyły telefon. To zwiększa szanse na dodzwonienie.
Decydując się na zakup usługi HLR zwróć uwagę, czy nie jest to quasi HLR. Niestety, takich podobnych ofert jest sporo na rynku. Czym różnią się od oryginału? Dostarczane przez nie informacje nie są aktualne i mogą być opóźnione w czasie nawet o kilka godzin. Nie dają też tak wielu korzyści, jak te wymienione w akapicie powyżej. TideTelco zapewnia usługę HLR z informacją w czasie rzeczywistym.