HLR Z INFORMACJĄ W CZASIE RZECZYWISTYM

Zwiększ dodzwanialność do klientów już w pierwszym kontakcie. Sprawdzaj dostępność numeru oraz aktywność kart jeszcze przed nawiązaniem połączenia.



Skorzystaj z Home Location Register

To usługa, która pozwala sprawdzić u operatorów jakość bazy odbiorców i dostarczyć aktualne dane, odświeżane w czasie rzeczywistym – tu i teraz. Dowiesz się, czy numer jest aktualnie dostępny, niedostępny (osoba jest w garażu podziemnym, windzie, poza zasięgiem), zajęty czy karta jest nieaktywna. Kupując taką usługę zyskujesz: pewność, że pozbywasz się z bazy numerów nieaktywnych; informację od jakiego operatora pochodzi dany numer oraz gdzie aktualnie znajduje się jego właściciel – możesz wykorzystać to, by dopasować odpowiednią porę kontaktu.

HLR w praktyce

Czy wiesz, że ok. 25% wszystkich połączeń konsultantów odbywa się na numery niedostępne? Jak zatem wykorzystać możliwości jakie daje HLR do maksimum? Pozwolić mu działać jeszcze zanim konsultant call center wykona połączenie. Tide Software połączył tę usługę z dialerem predyktywnym, dzięki czemu jeszcze przed nawiązaniem połączenia sprawdzana jest dostępność numeru oraz aktywność kart. Takie rozwiązanie skraca czas oczekiwania konsultanta do mniej niż 5 sekund i pozwala zaoszczędzić ok. 15-20 sekund na minutę. Co więcej, dzięki tej usłudze automatycznie wybierane są w pierwszej kolejności połączenia do osób, które właśnie włączyły telefon. To zwiększa szanse na dodzwonienie.

HLR z informacją w czasie rzeczywistym

Decydując się na zakup usługi HLR zwróć uwagę, czy nie jest to quasi HLR. Niestety, takich podobnych ofert jest sporo na rynku. Czym różnią się od oryginału? Dostarczane przez nie informacje nie są aktualne i mogą być opóźnione w czasie nawet o kilka godzin. Nie dają też tak wielu korzyści, jak te wymienione w akapicie powyżej. TideTelco zapewnia usługę HLR z informacją w czasie rzeczywistym.

Inne funkcje systemu TideCC



Dialer predyktywny

zyskujesz 20% mniej dropów Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę

IVR

Interaktywna obsługa osoby dzwoniącej przez wybieranie tonowe i rozpoznanie mowy.

Dialplan

Graficzne projektowanie schematu Uzależnienie przekierowań od grafiku pracy agentów.

Rotacja numeracją

Określenie zasad prezentacji i rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce i zagranicą.

Panel akcji agenta

Panel szybkich kroków widoczny w aplikacji agenta, przyspieszający i ułatwiający organizację pracy.

System skryptów i ankiet

Nowoczesny skrypter, wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi.

Raportowanie

Dowolne raporty, narzędzia do tworzenia własnych, łatwe udostępnianie klientom, alertowanie w opraciu o KPI.

Aplikacja dla agenta

Aplikacja zwiększająca niezawodność działania i szybki start, umożliwiająca też pracę zdalną.

Black Box

Autorska technologia zapewniająca nieprzerwaną pracę contact center, mimo braku dostępu do Internetu i/lub awarii łącza telekomunikacyjnego.

Panel managera

Jedno miejsce do zarządzania kampaniami i monitorowania pracy agentów, umożliwiające szybką reakcję.

HLR i detekcja poczty głosowej

Nawet 30% dziennych połączeń call center jest wykonywanych na nieaktualne numery.

Zarządzanie agentami

Definiowanie agenta przez różne parametry i rozliczanie czasu pracy.

Nawet 30% dziennych połączeń call center jest wykonywanych na nieaktualne numery. Sprawdzaj, więc jakość swojej bazy kontaktów.

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDECC?

Zadzwoń 222 927 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...