IVR - SYSTEM ZAPOWIEDZI SŁOWNEJ

Ulepszaj jakość obsługi klienta przy jednoczesnym zmniejszaniu jej kosztów. Zastosuj funkcjonalność umożliwiającą interaktywną obsługę osoby dzwoniącej.



INTERAKTYWNA OBSŁUGA OSOBY DZWONIĄCEJ

przez wybieranie tonowe i rozpoznanie mowy


  • Graficzne projektowanie wielopoziomowego drzewa IVR
  • Powiązanie różnych form kontaktu, np.: VMS inicjujący IVR, IVR inicjujący wysyłkę SMS lub email
  • Integracja z kolejkami inbound i kampaniami outbound
  • Nagrywanie rozmów
  • Personalizacja powitań dzięki text-to-speech i lektorom Ivona
  • Autoryzacja rozmówcy
  • Pobieranie danych z wbudowanej bazy kontaktów lub zewnętrznego WebService
  • Obsługa płatności kartą kredytową podczas rozmowy
  • Geotargetowanie - przekierowanie rozmówcy do najbliższego BOK, sklepu stacjonarnego, serwisu

Inne funkcje systemu TideCC



Dialer predyktywny

zyskujesz 20% mniej dropów Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę

IVR

Interaktywna obsługa osoby dzwoniącej przez wybieranie tonowe i rozpoznanie mowy.

Dialplan

Graficzne projektowanie schematu Uzależnienie przekierowań od grafiku pracy agentów.

Rotacja numeracją

Określenie zasad prezentacji i rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce i zagranicą.

Panel akcji agenta

Panel szybkich kroków widoczny w aplikacji agenta, przyspieszający i ułatwiający organizację pracy.

System skryptów i ankiet

Nowoczesny skrypter, wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi.

Raportowanie

Dowolne raporty, narzędzia do tworzenia własnych, łatwe udostępnianie klientom, alertowanie w opraciu o KPI.

Aplikacja dla agenta

Aplikacja zwiększająca niezawodność działania i szybki start, umożliwiająca też pracę zdalną.

Black Box

Autorska technologia zapewniająca nieprzerwaną pracę contact center, mimo braku dostępu do Internetu i/lub awarii łącza telekomunikacyjnego.

Panel managera

Jedno miejsce do zarządzania kampaniami i monitorowania pracy agentów, umożliwiające szybką reakcję.

HLR i detekcja poczty głosowej

Nawet 30% dziennych połączeń call center jest wykonywanych na nieaktualne numery.

Zarządzanie agentami

Definiowanie agenta przez różne parametry i rozliczanie czasu pracy.

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDECC?

Zadzwoń 222 927 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...