RAPORTY

Przygotuj się dobrze do każdej kampanii przeprowadzając analizę działań. Skorzystaj z dostępu do rozbudowanych raportów i statystyk.



INTERAKTYWNE RAPORTY


  • Gotowy zestaw raportów najczęściej spotykanych w branży
  • Narzędzia budowy własnych raportów
  • Wykresy, zestawienia tabelaryczne i tabele przestawne
  • Wygodna organizacja danych - filtry, grupy, dowolny sposób wywołania wartości
  • Hurtownia danych i przyspieszony eksport dla dużych zbiorów danych
  • Szablony eksportu danych dostosowane pod klienta - zakres danych, kolejność i nazewnictwo kolumn zapisywane w szablonach
  • Eksport dowolnych pól ze skryptu i z bazy kontaktowej
  • Eksport wykresów do bitmap, tabel do plików CSV zabezpieczonych hasłem
  • Wgrywanie automatyczne raportów na serwery FTP klienta lub wysyłanie e-mailem
  • Harmonogramy generowania raportów i automatycznego udostępniania
  • Alertowanie - wysyłanie powiadomień SMS/email dla zadanych KPI

Inne funkcje systemu TideCC



Dialer predyktywny

zyskujesz 20% mniej dropów Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę

IVR

Interaktywna obsługa osoby dzwoniącej przez wybieranie tonowe i rozpoznanie mowy.

Dialplan

Graficzne projektowanie schematu Uzależnienie przekierowań od grafiku pracy agentów.

Rotacja numeracją

Określenie zasad prezentacji i rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce i zagranicą.

Panel akcji agenta

Panel szybkich kroków widoczny w aplikacji agenta, przyspieszający i ułatwiający organizację pracy.

System skryptów i ankiet

Nowoczesny skrypter, wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi.

Raportowanie

Dowolne raporty, narzędzia do tworzenia własnych, łatwe udostępnianie klientom, alertowanie w opraciu o KPI.

Aplikacja dla agenta

Aplikacja zwiększająca niezawodność działania i szybki start, umożliwiająca też pracę zdalną.

Black Box

Autorska technologia zapewniająca nieprzerwaną pracę contact center, mimo braku dostępu do Internetu i/lub awarii łącza telekomunikacyjnego.

Panel managera

Jedno miejsce do zarządzania kampaniami i monitorowania pracy agentów, umożliwiające szybką reakcję.

HLR i detekcja poczty głosowej

Nawet 30% dziennych połączeń call center jest wykonywanych na nieaktualne numery.

Zarządzanie agentami

Definiowanie agenta przez różne parametry i rozliczanie czasu pracy.

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDECC?

Zadzwoń 222 927 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

WYPEŁNIJ FORMULARZ
Uzupełniając poniższy formularz zgadzasz się na kontakt ze strony Tide Software wybranym kanałem komunikacji [email/telefon] w celu jednorazowego przedstawienia oferty TIDE

Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ 

* Pole obowiązkowe 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...