ROTACJA NUMERAMI CALL CENTER

Wyższa efektywność komunikacji. Zobacz jakie korzyści daje usługa zarządzania numeracją. Docieraj ze swoją kampanią do szerokiego grona odbiorców.


WIĘKSZA SZANSA NA ODBIÓR POŁĄCZENIA


Rotacja numerami

  • Umożliwia prezentację różnymi numerami GSM oraz stacjonarnymi z odmiennymi prefiksami.
  • Pozwala rotować numery za każdym razem przed wykonanym połączeniem na jednym wirtualnym numerze.
  • Podczas połączenia odbiorcy wyświetli się inny, nowy numer, co zwiększa szansę dodzwanialności.


CO ZYSKUJESZ?

Wysoka dodzwanialność

  • 50% większa skuteczność dodzwonień

CO WYRÓŻNIA NASZĄ ROTACJĘ NUMERAMI

  • Możliwość prezentacji na przemian numeracją GSM lub stacjonarną
  • Możliwość prezentacji numeracją zagraniczną
  • Opcja prezentacji za każdym razem innym numerem
  • Rotacja numeracją na jednym, wirtualnym numerze
  • Ukrycie numeru
  • Dostępność przeszło 30 zróżnicowanych prefiksów GSM (pierwszych 3 cyfr)
  • Obsługa wszystkich stref numerów stacjonarnych
  • Monitoring numerów "skażonych"
  • Jedna numeracja dla różnych form komunikacji: połączenia, SMS, MMS, VMS, fax
  • Wygodne zarządzanie online
  • Inne funkcje systemu TideCC

    Dialer predyktywny

    zyskujesz 20% mniej dropów Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę

    IVR

    Interaktywna obsługa osoby dzwoniącej przez wybieranie tonowe i rozpoznanie mowy.

    Dialplan

    Graficzne projektowanie schematu Uzależnienie przekierowań od grafiku pracy agentów,

    Rotacja numeracją

    Określenie zasad prezentacji i rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce i zagranicą.

    Panel akcji agenta

    Panel szybkich kroków widoczny w aplikacji agenta, przyspieszający i ułatwiający organizację pracy.

    System skryptów i ankiet

    Nowoczesny skrypter, wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi.

    Raportowanie

    Dowolne raporty, narzędzia do tworzenia własnych, łatwe udostępnianie klientom, alertowanie w opraciu o KPI.

    Aplikacja dla agenta

    Aplikacja zwiększająca niezawodność działania i szybki start, umożliwiająca też pracę zdalną.

    Black Box

    Autorska technologia zapewniająca nieprzerwaną pracę contact center, mimo braku dostępu do Internetu i/lub awarii łącza telekomunikacyjnego.

    Panel managera

    Jedno miejsce do zarządzania kampaniami i monitorowania pracy agentów, umożliwiające szybką reakcję.

    HLR i detekcja poczty głosowej

    Nawet 30% dziennych połączeń call center jest wykonywanych na nieaktualne numery.

    Zarządzanie agentami

    Definiowanie agenta przez różne parametry i rozliczanie czasu pracy.

    Interesuje Cię usługa TideCC?

    Czekamy na pytania!
    Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

    Informacje o administratorze danych

    Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...