ROTACJA NUMERAMI CALL CENTER

Wyższa efektywność komunikacji. Zobacz jakie korzyści daje usługa zarządzania numeracją. Docieraj ze swoją kampanią do szerokiego grona odbiorców.



50% WIĘKSZA SKUTECZNOŚĆ DODZWONIEŃ


ZAAWANSOWANE MOŻLIWOŚCI ROTACJI


odebranie połączenia
  • Prezentacja różnymi numerami GSM oraz stacjonarnymi z odmiennymi prefiksami
  • Prezentacja numeracją zagraniczną
  • Opcja prezentacji za każdym razem innym numerem
  • - układanie ścieżek / kolejności rotacji z uwzględnieniem numerów GSM i/lub stacjonarnych / definiowanie własnych scenariuszy połączeń

    - analiza skuteczności rotacji

  • Dopasowanie prezentacji numeracją stacjonarną do strefy dłużnika / dopasowanie geograficzne dla numeracji stacjonarnej, pozwalające na wybieranie numeru ze strefy zgodnej lub przeciwnej z numerem odbiorcy
  • Rotacja numeracją za każdym razem przed wykonanym połączeniem na jednym wirtualnym numerze
  • Zarządzanie własną numeracją
  • Dostępność przeszło 30 zróżnicowanych prefiksów GSM (pierwszych 3 cyfr)
  • Obsługa wszystkich stref numerów stacjonarnych
  • Monitoring numerów "skażonych" i ich wymiana
  • Inteligentny mechanizm ustalenia harmonogramu
  • Jedna numeracja dla różnych form komunikacji: połączenia, SMS, MMS, VMS, fax
  • Wygodne zarządzanie online / zaawansowany moduł raportowania

Inne funkcje systemu TideCC



Dialer predyktywny

zyskujesz 20% mniej dropów Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę

IVR

Interaktywna obsługa osoby dzwoniącej przez wybieranie tonowe i rozpoznanie mowy.

Dialplan

Graficzne projektowanie schematu Uzależnienie przekierowań od grafiku pracy agentów.

Rotacja numeracją

Określenie zasad prezentacji i rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce i zagranicą.

Panel akcji agenta

Panel szybkich kroków widoczny w aplikacji agenta, przyspieszający i ułatwiający organizację pracy.

System skryptów i ankiet

Nowoczesny skrypter, wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi.

Raportowanie

Dowolne raporty, narzędzia do tworzenia własnych, łatwe udostępnianie klientom, alertowanie w opraciu o KPI.

Aplikacja dla agenta

Aplikacja zwiększająca niezawodność działania i szybki start, umożliwiająca też pracę zdalną.

Black Box

Autorska technologia zapewniająca nieprzerwaną pracę contact center, mimo braku dostępu do Internetu i/lub awarii łącza telekomunikacyjnego.

Panel managera

Jedno miejsce do zarządzania kampaniami i monitorowania pracy agentów, umożliwiające szybką reakcję.

HLR i detekcja poczty głosowej

Nawet 30% dziennych połączeń call center jest wykonywanych na nieaktualne numery.

Zarządzanie agentami

Definiowanie agenta przez różne parametry i rozliczanie czasu pracy.

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDECC?

Zadzwoń 222 927 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...