SKRYPTY I ANKIETY

Ułatwij pracę agentom. Popraw jakość płynnej komunikacji z klientem, udostępniając dopasowane do kampanii scenariusze rozmów.


System skryptów i ankiet

Nowoczesny skrypter, wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi.

  • Interaktywne skrypty - uzależnienie kolejnych pytań od poprzednich odpowiedzi
  • Dymki z podpowiedziami, które może odczytywać agentowi lektor
  • Notatki agenta przypisane do wątku
  • Szybkie wprowadzanie danych - rozwijane listy i podpowiedzi
  • Śledzenie progresu rozmowy w czasie rzeczywistym
  • Dynamiczne dane w skrypcie - indywidualne powitania, adresy pocztowe
  • Wielojęzyczność
  • Dwukierunkowa integracja z bazą kontaktów
  • Prezentacja przez różne kanały (email, SMS, WWW) z zachowaniem responsywności
  • Wersjonowanie - kontynuowanie skryptu po nieoczekiwanym rozłączeniu, możliwość rozpoczęcia od nowa

Inne funkcje systemu TideCC

Dialer predyktywny

zyskujesz 20% mniej dropów Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę

IVR

Interaktywna obsługa osoby dzwoniącej przez wybieranie tonowe i rozpoznanie mowy.

Dialplan

Graficzne projektowanie schematu Uzależnienie przekierowań od grafiku pracy agentów,

Rotacja numeracją

Określenie zasad prezentacji i rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce i zagranicą.

Panel akcji agenta

Panel szybkich kroków widoczny w aplikacji agenta, przyspieszający i ułatwiający organizację pracy.

System skryptów i ankiet

Nowoczesny skrypter, wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi.

Raportowanie

Dowolne raporty, narzędzia do tworzenia własnych, łatwe udostępnianie klientom, alertowanie w opraciu o KPI.

Aplikacja dla agenta

Aplikacja zwiększająca niezawodność działania i szybki start, umożliwiająca też pracę zdalną.

Black Box

Autorska technologia zapewniająca nieprzerwaną pracę contact center, mimo braku dostępu do Internetu i/lub awarii łącza telekomunikacyjnego.

Panel managera

Jedno miejsce do zarządzania kampaniami i monitorowania pracy agentów, umożliwiające szybką reakcję.

HLR i detekcja poczty głosowej

Nawet 30% dziennych połączeń call center jest wykonywanych na nieaktualne numery.

Zarządzanie agentami

Definiowanie agenta przez różne parametry i rozliczanie czasu pracy.

Interesuje Cię usługa TideCC?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...