SKRYPTY I ANKIETY

Ułatwij pracę agentom. Popraw jakość płynnej komunikacji z klientem, udostępniając dopasowane do kampanii scenariusze rozmów.



NOWOCZESNY SKRYPTER

wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi


  • Interaktywne skrypty - uzależnienie kolejnych pytań od poprzednich odpowiedzi
  • Dymki z podpowiedziami, które może odczytywać agentowi lektor
  • Notatki agenta przypisane do wątku
  • Szybkie wprowadzanie danych - rozwijane listy i podpowiedzi
  • Śledzenie progresu rozmowy w czasie rzeczywistym
  • Dynamiczne dane w skrypcie - indywidualne powitania, adresy pocztowe
  • Prezentacja przez różne kanały (email, SMS, WWW) z zachowaniem responsywności
  • Wielojęzyczność
  • Wersjonowanie - kontynuowanie skryptu po nieoczekiwanym rozłączeniu, możliwość rozpoczęcia od nowa

Inne funkcje systemu TideCC



Dialer predyktywny

zyskujesz 20% mniej dropów Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę

IVR

Interaktywna obsługa osoby dzwoniącej przez wybieranie tonowe i rozpoznanie mowy.

Dialplan

Graficzne projektowanie schematu Uzależnienie przekierowań od grafiku pracy agentów.

Rotacja numeracją

Określenie zasad prezentacji i rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce i zagranicą.

Panel akcji agenta

Panel szybkich kroków widoczny w aplikacji agenta, przyspieszający i ułatwiający organizację pracy.

System skryptów i ankiet

Nowoczesny skrypter, wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi.

Raportowanie

Dowolne raporty, narzędzia do tworzenia własnych, łatwe udostępnianie klientom, alertowanie w opraciu o KPI.

Aplikacja dla agenta

Aplikacja zwiększająca niezawodność działania i szybki start, umożliwiająca też pracę zdalną.

Black Box

Autorska technologia zapewniająca nieprzerwaną pracę contact center, mimo braku dostępu do Internetu i/lub awarii łącza telekomunikacyjnego.

Panel managera

Jedno miejsce do zarządzania kampaniami i monitorowania pracy agentów, umożliwiające szybką reakcję.

HLR i detekcja poczty głosowej

Nawet 30% dziennych połączeń call center jest wykonywanych na nieaktualne numery.

Zarządzanie agentami

Definiowanie agenta przez różne parametry i rozliczanie czasu pracy.

INTERESUJE CIĘ USŁUGA TIDECC?

Zadzwoń 222 927 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...