AUTORYZACJA ROZMÓWCY
Rozpoznanie kto dzwoni. Kilkuetapowa autoryzacja bez udziału konsultanta. Błyskawiczna prezentacja klienta w aplikacji CC.
Prezentacja danych klienta i historii kontaktu. Skrypt ze scenariuszami i odmianą imienia i nazwiska. Panel szybkich kroków. Prywatne notatki konsultanta.
Kierowanie rozmówcy do właściwego konsultanta wg skills, opiekuna, ostatniego rozmówcy. Powiadomienia o czasie oczekiwania, miejscu w kolejce, itd.
POŁĄCZENIA NIEODEBRANE
Prezentacja konsultantowi infolinii aktualnej listy połączeń nieodebranych, na które może oddzwonić. Call me back.
WIRTUALNY SEKRETARIAT
Obsługa połączeń przychodzących i faksów bez centralki i urządzenia faksowego. Zapowiedzi, przekierowania, kolejkowanie połączeń.
Projektowanie IVR przez rysowanie drzewka wyboru tonowego. Określanie, kiedy odczytywać. Personalizowane.