OBSŁUGA POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH - INBOUND

System dla call center umożliwiający kompleksową obsługę rozmów przychodzących


FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU

Wysoka dodzwanialność, obsługa połączeń wychodzących.

AUTORYZACJA ROZMÓWCY

Rozpoznanie kto dzwoni. Kilkuetapowa autoryzacja bez udziału konsultanta. Błyskawiczna prezentacja klienta w aplikacji CC.

APLIKACJA CC DLA AGENTA

Prezentacja danych klienta i historii kontaktu. Skrypt ze scenariuszami i odmianą imienia i nazwiska. Panel szybkich kroków. Prywatne notatki konsultanta.

KOLEJKOWANIE

Kierowanie rozmówcy do właściwego konsultanta wg skills, opiekuna, ostatniego rozmówcy. Powiadomienia o czasie oczekiwania, miejscu w kolejce, itd.

POŁĄCZENIA NIEODEBRANE

Prezentacja konsultantowi infolinii aktualnej listy połączeń nieodebranych, na które może oddzwonić. Call me back.

WIRTUALNY SEKRETARIAT

Obsługa połączeń przychodzących i faksów bez centralki i urządzenia faksowego. Zapowiedzi, przekierowania, kolejkowanie połączeń.

IVR GRAFICZNY

Projektowanie IVR przez rysowanie drzewka wyboru tonowego. Określanie, kiedy odczytywać. Personalizowane.

Zobacz inne możliwości systemu dla obsługi połączeń wychodzących - Outbound

Interesuje Cię usługa TideCC?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...