OBSŁUGA POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH - OUTBOUND

System dla call center umożliwiający kompleksową obsługę rozmów wychodzących


FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU

Poznaj naszą aplikację, wykorzystującą HLR i rotację numerami

ZARZĄDZANIE KAMPANIAMI ONLINE

Zarządzanie contact center przez przeglądarkę www. Śledzenie na bieżąco postępu. Szybka pomoc supervisora – podsłuch, przejęcie, cichy szept lub zatrzymanie kampanii.

APLIKACJA CC DLA AGENTA

Desktopowa aplikacja CC dla konsultanta. Skrypt ze scenariuszami i pomocą kontekstową – tekst lub lektor. Panel szybkich kroków. Planner połączeń. Notatki konsultanta.

DIALER PREDYKTYWNY

Wydzwanianie w oparciu o szacunki prawdopodobieństwa z 250 mln zdarzeń telekomunikacyjnych z ostatnich 3 mcy . Wykorzystanie algorytmów sztucznej inteligencji (AI).

ROTACJA NUMERACJĄ

Dzwonienie z różnych numerów GSM i stacjonarnych. Harmonogram prezentacji numeracją. Monitoring reputacji numeru. Numeracja polska i zagraniczna.

HLR I DETEKCJA POCZTY

Sprawdzanie czy telefon komórkowy jest włączony i rozpoznanie poczty głosowej dzięki sygnalizacji sieci GSM.

DIALPLAN

Tworzenie rozbudowanych dial-planów. Uwzględnienie skomplikowanych zasad wybierania numerów – częstotliwości, czasu dzwonienia, itd.

Zobacz inne możliwości systemu dla obsługi połączeń przychodzących - Inbound

Interesuje Cię usługa TideCC?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...